Зміна юридичного статусу вантажного вагону на "власний" дасть змогу забезпечувати у першу чергу потреби економіки України. Про це повідомив директор Українського транспортно–логістичного центру Володимир Іващук.
"Після зміни статусу українського вантажного рухомого складу з інвентарного на власний ніхто не матиме змоги брати вивантажений вагон для подальшого використання без нашої згоди. Ми зможемо скоординувати свою діяльність на зовнішніх ринках із перевізниками та залізничними адміністраціями так, щоб вагон вантажився і повертався. В разі відсутності навантаження, вагон повертатиметься в порожньому стані для задоволення потреб внутрішнього ринку", - зазначив директор ДП УТЛЦ.
Нагадаємо, Український транспортно-логістичний центр (ДП "УТЛЦ") створено з метою оптимізації вантажних перевезень. Його діяльність спрямована на організацію перевезень вантажів та забезпечення ефективного використання вагонного парку.
Директор Українського транспортно–логістичного центру Володимир Іващук також прокоментував тарифи на вантажні перевезення. "Сьогодні клієнту потрібно зрозуміти, що український вагон повинен гідно конкурувати з рухомим складом інших учасників ринку на рівних умовах. Порівняно з тими тарифними умовами, що діють щодо вагонів російських компаній ПГК, ВГК, вартість за перевезення вантажів буде значно нижчою. Отже з набуттям статусу "власний" вагон став дорожче інвентарного, але значно дешевше вагонів інших власників. Але на цих умовах виконувати ремонт та утримувати парк у технічно-справному стані стане набагато легше", - зауважив Володимир Іващук.
Довідка:
Інвентарний парк найбільш затребуваного рухомого складу – піввагонів "Укрзалізниці" складає 58,2 тис. піввагонів, з них близько 7 тис. вантажного рухливого складу знаходиться в країнах СНД. Крім того 32 тис. піввагонів належать вітчизняним підприємствам, які частково або повністю забезпечують своє виробництво власним вагонним парком.
Никто не оставлял комментариев
Оставлять комментарии могут только
зарегистрированые пользователи.